nuriyegcl 24 haftalıkken kanamam olmuştu şehir hastanesi evimize yakın olduğu için oraya gitmiştik baya güzel ilgileniyorlar doktorlar olsun hemşireler olsun Tuğçehan Şimşekler di doktorum gayet sevecen güleryüzlü sakin bir doktordu sevmiştim 🥰