busek0987 Ben çok fena salgına yakalandım ciğerlerime kadar indi doktor son çare Klamoks antibiyotik yazdı kullanan var mı benimle paylaşın lütfen
yildiz93 busek0987 9 haftalıkken dişim için 2 kutu augmentin antibiyotik kullandım doktor kontrolünde. Mecbur kalındığında kullandırıyorlar, vücuttaki enfeksiyonun bebeğe antibiyotikten daha fazla zarar verdiğini söylemişti doktorum.
PapatiA busek0987 valla kullanıluyormus da bende hasta oldum igtmedim ya bida olursam ya daha kötüsü olursa o zaman değerlendiririm diyerek ayağım gitmedi 😀
busek0987 Banada verdiler de hamilelikte güvenli bu antibiyotik dedi doktor insan ister istemez korkuyor çok korktum kullanırken bebişim için 🥹
mutlulukmevsimi Şuan ağır gribal enfeksiyon geçiriyorum klasid mr verdi doktorum günde 1 tane 5 gün içebilirsin dedi o şekilde kullanıyorum.