Merhaba güzeller. Ben ikinci bebeğime hamileyim. İlk bebeğim kalbinden dolayı sezeryanla dünyaya geldi. Devlet takipliyim ikinci bebeğimle ilk sezeryanın arası 35 ay (3yılnerdeyse) olacak olmasına rağmen devlette doktorum direkt sezeryan dedi normal olmaz mı dedim denemiyoruz yırtılır diye korkuyoruz dedi. Başka bir Dr da öyle dedi. Nette baktım sezeryanla arası 18 ay olmalıymış en az. Benim 35 ay ve normal doğum istiyorum. Devlette desteklemiyorlar bunu gibime geldi bilgisi olan bilgilendirebilir mi 😊