Canım oğlum; şu an seninle aynı bedeni paylaştığımızın 200. günündeyiz. Bazen acaba bizimle olmaktan memnun musun diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. Sonra babanın sesine benim dokunuşuma verdiğin tepkiler sanki bizle olmak istediğine dair bir işaret gibi geliyor ya da ben kendimi avutuyorum. Emin olduğum tek şey var biz seni çok istedik yavrum ve 200 gündür bizim sana verdiğimizden çok sen bize can verdin, huzur verdin. Biliyor musun? Evimizde bambaşka bir telaş var. Her yerde çiçekler açıyor da sana hazırlanıyor gibi evin her köşesi. Senin eşyalarınla birlikte süsleniyor gibi her taraf. Şimdiden böyleyse kim bilir senin gelişin ile nasıl güzellikler yeşerecek evimizde… Seninle birlikte doğmayı bekliyorum oğlum. Seninle birlikte tamam olmayı bekliyorum. Sağlıkla, huzurla gel 🌹
Güzel anneler belki bir gün bu uygulamaya yıllar sonra girmek nasip olur. Ve hamiş zamanlarınıza dönersiniz. Yavrunuza küçük bir not birakmak isterseniz haydi sizde buyrun..