Benibirakma korkularımla başetmenin en güzel yolunu ben şöyle buldum;
Eğer inançlı bir insansan, herşeyin Allah tan geldiğini düşünücen. Bazen naparsan yap olmayınca olmadığı gibi, bazende hiçbişe yapmadan herşeyin olduğunu düşüncen.
Allah a sığın için daraldığında kötü düşünceler aklına geldiğinde kafanı dağıt başka şeyler düşük yüksek ses şarkı söyle kendi kendine konuş ya da.
Kısaca demem o ki teslimiyette ol. O his o sırtını dayamışlık o kadar rahatlatıo ki. Herşeyin olacağına varacağını biliyosun.
Haa inancın başka yöndeyse, kafanı meşgul edicek bişeler bulmak zorundasın ..