Yank 34 haftalığım ara ara bende de oluyor. Hatta yaklaşık 2 aydır ağzımdan nefes verirken ıslık sesi çıkıyor KBB ye ayrı göğüs doktoruna ayrı gittim bi sıkıntı mı var acaba diye, solunum testi yaptılar gayet iyi çıktı, gebelikte bu tarz durumlar olabiliyormuş benim ikinci gebeliğim bu. İlkinde böyle sıkıntılar yaşamamıştım hiç, tabii siz yine de doktorunuza danışın