Kubravci 29 haftalık hamileyim göğsümün ucu sertleşmiş ve şiş kıyafete sürtünce çok canım yanıyor gögs ucu kremi yok evde daha almadım evde bulunan aynısefa yağı diye bir krem var o tarz birşey sürsem zararı olur mu göğüs ucuna krem sürmek yanlış mı ?
SelmAkqun Kubravci 23.haftadaym aynısefa sürüorum bende baya bi nemlendirio çatlaklar icinde kullanıorum bildiqin 2 3 qün nemli duruo qöbeqim flan bence faydasnı qörürsün canm