anneningunlugu1  Kızlar adetime 2 gün var elimde ovulasyon testi vardı böyle çıktı sizce gebelik varmıdır
Gokturkmom_ anneningunlugu1 ovulasyon testi ile gebelik öğrenmek çok doğru sonuç gibi gelmiyor bana :(
hilalaselll4 anneningunlugu1 aşkım güzell haberi ben verimm sana 🤭hamilesinnn kendimi gördüm sanki test bile aynı 😂ben de böyle öğrendim yarın kan vercem gebelik testlerim pozitif 💕postuma bak
Kubra381 anneningunlugu1 ben kızıma hamileliğim de böyle öğrenmiştim ovülasyonda iki çizgi de koyu çıktı ertesi gün gebelik testinde pozitif gördüm ama her zaman böyle mi oluyor bilgim yok
zuloss anneningunlugu1 aslında ben de kullanmıştım normalde hiç olmayan tarihte çift çizgi görmüştüm eşime atıp takılmıştım sonra onlarla beraber gelen bir gebelik testi vardı yapayım ne olacak daha günüm de gelmedi demiştim baktım çok silik çizgi çıkmıştı yani neden olmasın 😀
anneningunlugu1 Bende öyle düşünüyorum ama araştırınca o kadar çok öğrenen varki çok merak ettim bende 🙈
anonim001 anneningunlugu1 hayır tabiki ovülasyon testi gebelik gibi değil, t koyuysa koyudur normal okadar süre canım, yarın bence gebelik testi alıp dene
anneningunlugu1 anonim001 en azından adet günüme kadar beklemekte istiyorum beklememekte çok kararsızım 🤣🤣
anneningunlugu1 hilalaselll4 yaa ciddimisin o kadar beklemiyorum ki gebelik testide pozitif gelirse çok şaşırırım gerçekten 😄 Sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebişini canıımm💘😘
anneningunlugu1 hilalaselll4 şimdi baktım postuna evet çok benziyor gerçekten benimde 2 gün var şuan 😄
anneningunlugu1 hilalaselll4 plansız değil aslında daha bu ay korunmayı bıraktık ve sadece 1 gün değerlendirdik o yüzden çok beklentiye girmemiştim 😄
anneningunlugu1 Kubra381 evet çok gebelik böyle öğrenende var yanılanda elimde bi tane olunca bende denemek istedim bi aslında
hilalaselll4 anneningunlugu1 yaaa bak tutunmuş işte maşallah diyelim test yap yarın beni haberdar ett
anneningunlugu1 zuloss tabiki nasip kısmet rabbim bilir şuanlık yine idrar testi yapana oadar eşimede bişey söylmeyeceğim 😅