violetpencil Çatlatma iğnesi sonrası 22.gün olacak bugünle birlikte hala adet olmadım yaklaşık bir haftadır adet ağrısı arada geliyor ama iki gündür her an olacakmış gibi bu kadar gecikme normal mi sizce
Ozlm_24 violetpencil canm ben ekimde yaptım igne birde bugün vuruldum ama gecikme yaşamamıştım bir öncekinde igneden sonra 14. Günü adet olmştm bunda umarım adet olmam gebelik olur🥹test yaptın mı canm
yaseminkarakus0728 violetpencil bı bilgim yok canım bende merak ediyorum. 23 Aralık’ta iğne vuruldum bende
mrvrm violetpencil benim ilk gebelikte adet olacakmışım gibi ağrım vardı ama bir türlü sökülmüyordum. Meğer hamileymişim. Hamilelik belirtisi olabilir. Hele de bu kadar gecikmeye bence yüksek ihtimal gebesiniz. Kesinlikle test yapın. Varsa normal olanda bile çıkar ☺️
violetpencil Ozlm_24 inşallah gebelik vardır sizde 🎀 ben test yapmadım, yapmaya korkuyorum açıkçası çünkü her an regl olacakmış gibi ağrı olduğu için 🙄
Ozlm_24 violetpencil inşallah ikimizinde olur gebelik belirtisi ile regl aynı diyorlar bilemeyiz canm senin geçmiş ama normalde gecikiyormuydu igneden sonra adet oluyor diye biliyorum açıkçası belkide hamilesindir test yap mutlaka derim
Merrriiii violetpencil 🤣iğnenin üzerinde 22 gün geçti ve test yapmadınız mı adet olmadıysanız hevesinizdir zaten
duyguduygu_ violetpencil şu an yirmi sekiz haftalık hamileyim ikiz bekliyorum çatlatma ignesi ile kaldım belirtileri regl ilr aynı test yapin varsa hemen çıkar
Merrriiii violetpencil iyide çatlatma iğnesinden sonra adet geliyor hemen bu kdr sürmüyor ki bence test yapın inşallah vardır