cicekbahcesi_ 31+4 de hafif sancım vardı doktorum da alttan muayene yaptı ama ben aşırı derece kastım kendimi en son vajinal ultrasonla baktı rahime 34 de ya da 36 da çatı muayenem olacaktı kasmamak için neler yapmam gerek gerçekten aşırı derece korktum ve kasmaktan bacaklarım bile sertleşmişti
Bdks98_ cicekbahcesi_ selamlar bende normal doğum istediğim için doktorum 33.hafta çatı muayenesi yaptı evet rahatsız edici bir his ama bunlarında olması gerekiyor doğal akışta var olan süreçler tek ben yaşamıyorum diyip kendimi sakin tutmaya çalışıyorum en büyük engelde hissedilen korku aslında hiç korkma bu işlemi yapan bir doktor ilk yaptığı kişi sen değilsin seni ve bebeği riske atacak bir işlem yapmıyor bunları düşünerek kendini telkin edebilirsin :)
irmairma cicekbahcesi_ bende haftaya 34. Haftaya gidicem çatı muayenesi nasıl oluyor acaba, vajinal ultrason yapmıştı 6. Hafta kalp atışı duyulmadı diye ama onun gibi birşey mi
37ky Derin derin nefes alıp ver, kendini canının acımayacağına, basit bir işlem olduğuna odakla, canımız acıyacak korkusu yüzünden hep bunlar maalesef
cicekbahcesi_ Eylulshn vajinadan önce plastik bir şeyle bakmak istedi çok kastım bakamadı parmaklarıyla bakmak istedi yine kastım sonra vajinal ultrasonla baktı
cicekbahcesi_ irmairma bana önce plastik şeyle bakmak istedi aslında enfeksiyon olmuştum onun için o plastikle bakmıştı kasmamıştım bu kadar bu sefer sancım olduğu için korkudan mi bilmiyorum çok kastım parmakla bakmak istedi o daha çok acıttı en son vajinal ultrasonla baktı onda o kadar kasmadım
cicekbahcesi_ ay_isigix yuvarlak bir alet var ona jel sürdü o şekilde vajinaya baktı cihazdan da zaten rahim görünüyordu o şekil bakabildi açıklık var mı diye