ezoocum Çok kararsız kaldım araba seçiminde hiç kullanan yok mu acaba yaa biz doona kullanıyoruz ama artık bebeğim sığmıyor rahatsız oluyor içinde bebek arabası arayışındayım. Cybex eezy s twist maxi cosi leona2 bagi neo Big arasında kaldım üçünden birini alacağım ama hangisi kadar veremiyorum
kizmizimavi ezoocum aslında bebeğiniz oturma evresine geçtiyse kabin boy daha kullanışlı olabilir tabi ki tercih ederseniz. Cybex beezy, inglesina now, maxi cosi lara2 çok güzel kabin boy bebek arabalaridir. Düşünürseniz diye önermek istedim
ezoocum bihtergokce eezy s twist modeli mi acaba bir de bebişiniz kaç kilo benim bebiş tombiş biz o yüzden araba değiştireceğiz o yüzden soruyorum 😂
ezoocum Bu arada bütçeniz varsa ilk araba olarak doona öneririm mükemmel kullanışlı ilk 6 ay için gerçi daha uzun süre de kullanılabilir ama benim bebiş tombik olduğu için biz 6. Ayda sığmıyoruz artık bir de kış olduğu için tulum giydiriyorum o yüzden arabada hiç rahat değil ama arabadan aşırı memnundum onu söyleyebilirim araştıran varsa eğer. Eğer bebeğim hala içine sığıyor olsaydı doona ile devam ederdim
bihtergokce ezoocum evet aynı model kullanıyorum benimki ortalama bi bebiş 😂 en son 12 aylıkken 9300dü ama bu arabaya her bebek sığar ya doona gibi değil o açıdan sorun yaşamazsınız
ezoocum bihtergokce benim oğluş 6 aylık 9.5 kilo da o yüzden endişeliyim küçük diyorlar eezy modeli için o yüzden sordum 😂
ezoocum bihtergokce ona da baktım ama çift yönlü kullanımı yok bebeğim daha küçük bana bakmayı seviyor göremeyince ağlıyor o yüzden çift yönlü kullanımı olan hafif bir model arıyordum 😂
ezoocum kizmizimavi bebeğim destekli oturmaya başladı artık ama beni görmeyince ağlıyor o yüzden çift yönlü kullanım tercih ediyorum dediğiniz modelleri de incelemiştim :)