arzu38arzu
2 doğumumu da orada yaptım ,4 yıl önce kızımı orada doğurdum odalar hem çift kişilik hem tek kişilik var hangisi boş olur denk gelirsen şans işi artık. Refakatcıyı asla erkek almıyorlar bayan olucak görüş saatleri oluyor öğlen ve akşam o zaman eşin girebiliyor sadece süreside 20 dakika felan sonra çıkarıyorlar hemn yanından
Bu doğumumu hayırlısıyla Erkilet’de olmayı düşünüyorum Rabbim nasip ederse inşalah , tabi yine şehir hastaneside olabilir evladıma sağlıcakla kavuşayımda farketmez🥺🙏🏻🌸💖