Kızlar burada bahsetmiştm 35 haftalıkken suyum geldi sezaryen olacaktım ilki sezaryen olduğu için 2. De sezaryen olacaktı neyse acil doğuma alindm ve bebeğimin kilosu 2400 dü en son kontrolde doğduğun da ise 2 kilo doğdu ve şişlik ödem derken kilosu şuan 1970 e düşmüş yogun bakım ünitesinde kuveze alındı doğduğunda bugün 4. Gün ve ben görmeye gittim süt götürüyorum, ama canım çok sıkılıyo belli etmemeye çalışıyorum gün içinde moralimi yuksek tutmaya çalışıyorum ama akşam olunca içime öküz oturuyo hiç böyle hayal etmemiştim evimize gelecektik 3 yaşında bir kızım var ve her gün soruyo ben kendimi biraz toparladım ama bebeği ne zmn çıkaracaklar belli değil her seferinde kilo alması lazım solunumu kendi kendine desteklemesi lazım diyorlar başına gelen var mı iyi şeyler duymaya ihtiyacım var çünkü çevremde okadar salakça konuşan var ki aldırmasamda artık bebeğimi yanımda istiyorum dua edin bana nolursunuz💐