eminebssy Erzurum ili için önerebileceğiniz özelde ya da devlette iyi bir perinatolog var mı? Doktorum metin ingeç’e yönlendirdi ancak ilk gebeliğim olduğu için hangi doktor daha iyidir bir fikrim yok açıkçası.
kuzucular İhsan doruya gitmeyi düşünüyorum yengem ona gitmişti ben Erzincan’dan geleceğim detaylı için
eminebssy Happymami internette yorum okumuştum 5 dk da bakıyor anlatmıyor diye o yüzden biraz tereddüt yaşadım
minigim25 OZGE_SARI ben bugün üniversite hastanesinde yaptırdım kadın doğuma gidin sizi radyolojiye yönlendiren bir kağıt veriyor. Radyolojide gün veriyor ama bana aynı gün içinde sabah gitmiştim öğleden sonraya verdi ve gidip ücretsiz yaptırdım. Doktorum gayette ilgiliydi her şeyine baktı özele gitmeye gerek yokmuş.
Miromcan ben bu hafta ragıpa gidicem inşallah yerinde vardı diğer oğlumda 35-40 dk baktı ne dediyse çıktı
derya_celik Miromcan gittiniz mi acaba ragıp hocaya randevu alarak mı gittiniz gidip sabah randevu mu aldınız acaba nasıl yaptınız ?
elem_a derya_celik ben buharaya gidiyorum doktorum sabah erken git fiş kestirirsiniz dedi randevuyla ilgili bir şey söylemedi bayramdan sonra öyle yapacam ama bilgisi olan varsa yazsa iyi olur tabi
dilaraturgut şehir hastanesinde Sefa hocaya gittim ben çokta memnun kaldım sadece randevu bulmak sorun erkenden bakarsanız bulursunuz da
yagmur2554 dilaraturgut merhaba şehir hastanesinde sefa hocami iyi bende bu hafta ici giricemde bide ünideki hocalarla şehir hastanesindeki hocalarin arasinda fark var mi ragip hoca falam ucretli ya