SevgibiR Ben hamileliğim boyunca yürümüştüm başından beri. Ve hep bir aksilik çıkmadığı sürece normal düşündüm. Son 2 haftada çok aşırı merdiven indim çıktım, hurma yedim, eğildim kalktım. Birde birkaç kişiden duydum. Son haftalarda eşinizle bol ilişki öneriyorlar. Çünkü sperm rahim ağzını yumuşatırmış açarmış☺️