tugcegcetin 5. Haftada nerden anladılar boş gebeliği sen öyle kötü düşünme şuanda benimde öyle dediler kese var içi boş dediler sonra kanamam oldu günlerce iğne kullandım fitil kullandım çok iyi anlıyorum seni çok korktum düşük yapıcam diye ama Allah’ın izniyle tutundu bebişim birazcık daha bekle güzel düşün bolca dua et dualarım seninle ❤️