Herkese merhaba 22 haftalık ölü doğum yaptım ve kürtajla rahmim temizlendi yaklaşık 12 gün aktif kanamam oldu az az arada pıhtı geliyordu 5 gün önce kanaman bitti fakat bugün tekrar çok hafif kan geldi 3 hafta oluyor bu arada kürtaj olalı bide kanamam kesildi diye dün birliktelik oldu ama bugün kan gelince korktum acaba normal mi