Kızlar iyi akşamlar. Ben henüz beşik almadım. Bebeğim şubatta doğucak inşallah. Elektronik bir anne yanı beşiği almayı düşünüyorum. Araştırmalarım sonucu fiyat performans olarak prego carmela çok hoşuma gitti ama kararsız kaldım. Aramızda kullanıp önerecek olan var mı yada memnun kaldığınız farklı ürünler varsa fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim.