cheerfulmomy 25 haftamı doldurdum 1 saat önce laobaya gittiğimde peceteye akıntı ile beraber biraz daha kıvamlı kiraz çekirdeği kadar şumuk gibi bir şey geldi akıntı mi nişan mi acaba belim ağrıyordu
Emlly cheerfulmomy normal canım bence o kan varsa korkmalısın kan yoksa endişe etmene Gerek yok bence bende de oluyordu yine de için rahat etmezse veya ağrın varsa doktora görün
eladefne cheerfulmomy bende de geldi ve arada geliyor dr um normal akıntı bunlar kanlı gelmedikçe sorun olmaz demişti