zuloss esdd genelde çıkıyor ama burda pek cinsiyet tahmini yapmıyorum da günlük hayatta bazen arkadaşlarla akrabalarla yapıyoruz
esdd zuloss bir oğlum var kızım olmasını çok istiyorum hayırlısıyla 12+1 de gittik doktor çok uğraştı göremedi 10 gün sonra gel dedi çok heyecanlıyım
zuloss esdd insanın iki meyveden de olsun istiyor bu çok normal inşallah gönlünüzce olur ama erkek olsaydı bence net belli olurdu 😀