Ayse-kurtt Merhaba ben, ocean mummy kullanıyordum sonra başka bir doktor magis omega 3 kullanmamı önderdi sizce hangisi daha iyidir sizler ne kullanıyorsunuz
tugcelice07 Ayse-kurtt ocean mumy kullanıyorum Yine b12 sprey ocean D vitamini sprey ocean Magnezyuma yeni başladık
mmia Decavit kullanıyorum. Ayrıca balıkyağı hapı kullanıyorum. Özellikle balık yağı hapını herkese öneririm. Bebeğin gelişimi için çok etkili. Wellcare omega 3
elifnd96 tugcelice07 merhaba bende ocean kullanıyorum üzerinde 1 damla yazıyor ama doktorum bana 10 kg başına 1 damla kullanmamı söyledi siz nasıl kullanıyorsunuz
tugcelice07 elifnd96 dil altına bir defa sıkıyorum çünkü kullandığım multivitaöinde de d vitamini var