ballim_dunya canım ben femara kullanıyorum. 27 aralıkta başladım 31 inde bitiyo beş gün kullanıcam ben de 2 ocakta da takibe gidicem nasipse, bana da ovitrelle aldırdı doktorum duruma göre iğneyi vurabiliriz yanında getir dedi bana da. İnşallah güzel sonuçlar alırız, yine burdan haberleşelim 🌷