ayysees ben normal diye bakıyorum artık geçen çarşamba 32. Hafta kontrolüme gittiğim de şikayetlerimi söyledim, geceleri sağ bacak ağrısı kramplar bel ağrısı diz kapaklarım ağrıyor, normal diyor özellikle bebek son haftalarda iyice aşağıya inince belin yerinden çıkmış gibi hissedersin o zaman korse öneririm dedi , yormayacaksın kendini dedi