Pteacher3 Arkadaşlar nasıl gidiyor hamilelik? Ben yıldım vallahi artık gelsin istiyorummmm. Tüm tuşlara basıyorum pilates, 5-10bin arası adım, ananas, hurma 😅 ama yok bana mısın demiyor
Mizgin2020 Pteacher3 35+2 yiz bizde gece uyurken dönmek zorluyo Gun içinde de göbekten dolayı oturup kalkmak cok zor hayırlısı ile vakitlice kucağımıza alsak hepimiz
Bdks98_ Pteacher3 selamlar bende 36.haftadayım çok şükür güzel bir hamilelik dönemi geçirdim 30 dan sonra biraz yokuş yukarıydı hem karnım biranda büyüdü taşırken zorlanıyorum dönmek kalkmak zorlaştı özellikle zorlayan şey nefes darlığı kalp sıkışması… 37-38 de doğurmayı çok istiyorum :) sizde tez vakitte kucağınıza alırsınız inşAllah
Fraublt-31111 Pteacher3 Bende yarın 39 haftalık olacaz karnım 2 gündür çok sertleşiyor nefes alamıyorum sizde nasıl geçiyor sancı va yok
Basakylcin 39+5 doktorum haftasından önce gelecek demişti ama gelen giden olmadı 😂 akşamları kasıklarımda belimde ağrı karnımda sertleşme oluyor aha diyorum bu ağrıyla kesin yarın doğururum sabah uyanınca hiçbiri yok çok yoruldum artık
demetov Sancı yok ben de pilates yürüyüş hurma… sağlıkla gelsin yavrularımız. 38+5 olduk bekliyorum. Sadece dün gece bel ağrım inanılmazdı uykumdan uyandım noluyo dedim gündüz normale döndü