Nisannurr 18 Aralık çatlatma iğnesi 19 Aralık aşılama oldu. Az önce test yaptım negatif sizce döner mi ?
yaseminkarakus0728 Nisannurr canım bence erken yapmışsın testi doktor 14. Günü yap dedi bana bekliyorum sende bekle 14. Gün yap
Nisannurr edayyyy bilmiyorum ya moralim çok bozuldu yapay zekaya sordum büyük ihtimalle tutunma olmamış dedi
edayyyy Nisannurr ben de yapay zekaya sordum aşılama gününü 0. Gün baz almak lazım dedi formda da okudum hep 10. Gün çıkmayıp 14. Gün pozitif çıkan tabi nasip yine
edayyyy Nisannurr benimde aşılama pazartesi yapıldı beni de sürekli test yapma istegi geliyor napcam bilmiyorum
yaseminkarakus0728 Nisannurr ben aşılama olmadım canım klomen kullandım ve çatlatma iğnesi vuruldum. 23 Aralık’ta vuruldum ignemi