Kızlar doğum yaklaştıkça her şeyi düşünür oldum. Şimdi de aklıma bu takıldı. İlk çocuğumda annemgil kayinvalidem falan çocuk sarılık olmasın diye gece lambası actirmadilar normal ışık acarak uyuduk. Ama tabi hem gece bebegi emzirmek için sürekli kalktim hemde ışık olduğu için bebek uyusa bile ben uyuyamadim. Şimdi düşünüyorum bu doğru bisey mi.. bilimsel olarak bir dogrulugu var mi. Simdi ikinci cocugumda Sarı gece lambası acsam nasil olur. Sariliga etkisi var mi.