Kızlar ben 4 sene önce bir hsg cektirmistim tüplerim açıktı. Ve bu arada 3 kere tüp bebek denedim. 4. baslicakken sol tüpumun yapismaya yakın olduğunu söyledi ceken kişi. Doktorda kapalı dedi. Ama o tüpum ne zaman kapandı muamma tabi. Çünkü bu zamana kadar yaptırmamıştim bir daha. Tüp bebek yaptrcam zaten yine bu engel deil transfer öncesi ameliyat gerekebilir dedi doktor. Ama doğal yoldan gebeliği yarı yarıya indiren bir durum galiba. Tek tüple doğal hamile kalan var mı bunu merak ediyorum.