aysenuryll96 10 gün önce sezaryen oldum sütüm hemen geldi, ilk 2 gün biraz azdı, emzirme danışmanımız hastanede 2-3defa mama takviyesi yaptı. 2.günden sonra göğsüm tamamen açıldı, süt iyice indi. Mama takviyesi olmadan devam ediyoruz. Stres yaparsanız ters teper, ben ilkinde çok stres yapmıştım zor bi süreç yaşadım. Bu 2.bebek deneyimliyim olabildiğince sakin yaklaştım Hersey çok daha iyi ilerledi