Bende hıc sevmezdim meyveli severdim ama sade içmemiz gerekiyor sadeyı hıc begenmıyorum ama hamılele kaldığımızdan itibaren hergün bir bardak sade kefir içiyorum alıştım da artık tadına faydası çok sindirimeme çok faydası oluyor birde bebeğe kılo aldıranlar içerisinde kefırde var. Bende sevmıypdum ama zorladım ve içebiliyorum artık Altınkılıç olan marka en doğalı