Defnenes 5 aylık hamileyim 3 gündür gaz sıkışması problemim var. Şiddetli sancılarım oluyor ve arada mide bulantısı yaşıyorum. Aynı problemi yaşayıp önerisi olan var mı acaba ? Yardımcı olursanız çok sevinirim kızlar.
pelin_emrh Vitamin ilaçları kullanıyorsan oluyor, bana da oldu. Bende burdan bi arkadastan duydum ve 1 su bardağı sıcak suyun ıcıne 1 cay kaşığı kimyon koyup ıctım . Gazı dağıttı!
Defnenes pelin_emrh 2 aydır kullaniyodum vitamin ilacı ama etkisini şimdi göstermiş olabilir mi ya teşekkür ederim önerileriniz için
Gonul_yazc pelin_emrh Canım ben de vitamin ilacı kullanıyorum aşırı benim de bugünden beri böyle rahim taraflarında sancım var acaba gaz sıkışması mıdır içsem mi ben de