nononomolfix Kızlar yumurtlamamda sıkıntı yok. ilaç bitti yumurtlama testi yaptım dört gündür aynı siliklikte t çizgisi ,normalde dün yumurtlama günümdü ama pik olmadı sizce çatladı mı. Yapay zeka klomen kullananlarda oluyor bu durum diyor. Deneyimleyen var mı