Merhaba hanımlar 34. Haftadan yazıyorum 4 yaşındaki kızımın doğumunu Çiğli araştırma hastanesinde yaptım çok memnun kaldım. O yüzden oğlumun doğumu da kısmetse orda olacak inşallah. Ama asıl sormak istediğim kızımda hiçbi süsleme yapamadım evde yaptım. Ama bu sefer hastane odamı süslemek istiyorum. Devlet hastanesinde doğum yapıp oda süslemesi yapan var mı bi sorun olur mu acaba.