InnerMama Merhaba , Rich hastanesinde doğum yapan var mı ? Var ise süreçten memnun ya da memnun olmadığınız şeyler hakkında bilgi verebilir misiniz ?
cizgilidefter InnerMama sizin için yukarı çıkması için yazıyorum. Rich hospital hakkında pek bilgim yok, zeytinköye yakın olduğu için biraz karmaşık diye duymuştum sadece
InnerMama cizgilidefter teşekkür ederim , ne gibi karmaşık biliyor musunuz ? Ben de çocuk doktorunda memnun olmayan biri ile konuştum sanırım küveze alıyormuş hemen
cizgilidefter InnerMama kitlesi, hastane ortamı biraz kaos dolu olabiliyormuş acile gelen civar mahallelerden dolayı
InnerMama cizgilidefter Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için , memnun olduğunuz ya da duyduğunuz hastane var mı?
cizgilidefter InnerMama ben özel uncalı takipliyim çok memnunum, sakin ilgili bir hastane. Vitaleden de memnun olan da çok, medstardan da. Malum antalya trafiği evinize göre seçebilirsiniz