Kızlar merhaba 15+6 gebeyim, 4-5 gündür alt karnım ağrıyor ara ara regl sancısı gibi ama hafif tabi. Çok şükür lekelenme veya kanama yok. Hafta içi işte yoruldum herhalde ondan diye düşündüm hafta sonu da genelde yattığım halde ağrım hala geliypr aras ıra. Yarın da doktora gideceğim ama dün bugün stres olmaya başladım. Acaba sorun ne olabilir?