didemad Prensin_annesii 3 gündür kasık bacak ve bel ağrılarım var göğüste hassasiyet bugün de kremsi akıntılarım başladı dayanamayıp Salı günü test yapmayı düşünüyorum 2. Çocuğum olacak bu ay bıraktık korunmayı ilk ayda olur mu bilmiyorum ama bakalım hayırlısı
Kubra381 Prensin_annesii benm 3 Ocak tahmini adet günüm Bel sırt ağrım var Karnımın yanlarında acı var belime doğru Göğüs uçlarım çok acıyor ve göğüslerim çok şiş Birde dün beyaz uzayan bir akıntı geldi Bunlar gebelik belirtisi mi ne hiç bilmiyorum bekliyorum
didemad Kubra381 evet ama tek başına yeterli bir sebep değil âdet öncesi de görülebilir ama bende olmuyordu bilmiyorum hayırlısı
Kubra381 didemad bende de adet öncesi böyle akıntı olmuyordu Ve sırt ağrım olmazdı Adet öncesi mide bulantısı ve baş ağrısı oluyordu benim Bu defa baş ağrısı mide bulantısı yok