cagladuz 38+6 yim bi suredir bende de var.. ilk oldugunda aciktigim icin heralde diyodum yiyordum yine bulaniyor.. gitmeyen migdede o huzursuzluk var kussam kusmuyorumda.. ayni zamanda benim bagirsaklarda cok hareketlendi bu gunlerde.. doktoruma sordum hepsini son gunler olurmus dogumun yaklastiginin belirtisi canim..