Arkadaşlar merhaba, 11 Aralık’ta detaylı ultrason için gitmiştim, bana bebeğimin haftasına göre geriden geldiğini, sıvısının fazla olduğu söylendi. Ertesi gün sıvı alındı, şekerden olduğunu ya da başka şeylerin olabileceğini söylediler gittiğim gün haftam şeker yükleme testi için uygun haftam değildi ama yaptırmamı istediler hâlâ yaptırmadım, sıvı sonucumun bir kaçı çıktı onlar da temiz uzun süren testler çıkmadı henüz. Annem şeker hastası, yarın sonuç göstermeye gideceğim, sizce yaptırmalı mıyım? Arkadaşlarım sakın yaptırma şeker hastası çıkarsın ( olursun) vs diyorlar. ( Diyen kişiler bekar) Ve ablam da yaptırmış bir iki yakın akrablarimdan da yaptıran olmuş onlar da yaptır diyor. Çok ikilemde kaldım.