Arkadaşlar çocuğunda karın ağrısı şikayetleri olan varmı. Benm oğlum hergün karnım ağrıyo dio gazını çıkartınca geçti dio ama gazdanmı yapıo acaba çokta gazlı olan bi çocuk. Dr a götürdk gaita tahlillerinde flan bşeyde çıkmadı bi ilaç vermişti biara düzrlmşti yine buaralar aynı ne yapabilirm neydn agrıyodr acaba