İyi akşamlar kızlar. Son adetim 7 aralikti .değerlendirme 14.gun en son yani 20 Aralık. Sadece yumurtlama zamanı ağrım oldu.sonra bir haftadır nerdeyse ağrım yoktu . Kendimi dinlemiyorum.gecen ayki gibi hüsrana ugramamak için.bir haftadır kızlarım da bende hastayız.nezle ateş.oksuruk. dünden biraz kendime gelmeye toparlamaya başladım. Bilmiyorum hastalıkla mi alakalı tukuruyum midemi bulandırıyordu. Bide bu sabah kendime karamelli kahve yaparken onun kokusu midemi bulandirdi. Birde demin cocuklari yıkarken ahududu şampuanın kapağını acinca onun kokusu de midemi kaldırdı ki daha önce böyle olmazdı.bir kaç öncede kahve yaptım karamel kokusuna bayılıyorum o ayrı. Ama bu sabah böyle oldum. Birde beyaz akıntım başladı.bir iki gündür. Ssorum şu ki hastalıkla mi alakalı ya gebelik ola bilirmi.bir hafta boyunca karnımda ağrımadi ancak iki gündür gidip gelen ağrı oluyor .beklenen adet 5 Ocak