Yani anlamadım reglim ayın 20sinde bitti gün aşırı en geç 3 günde bir birlikteliğimiz oluyor ama bu sabah yine oldu birliktenliğimiz saat 5 de sonra ben kalkmadım ayaklarımı uzattım ettim gebelik istediğim için ama neyse uyuya kaldım öğlen 1 de uyandım ama o zamandan beri regli gib akıntım var durmuyor daa ne yapmalıyım ya da neden bu kadar çok fazla bir akıntım varr bilgilenmek istiyorum sizin tecrübeliniz özellikle