gllcanrsn Ben ilk gebeliğimde 50 kg ile hamile kaldım ve sadece bebek yağı kullandım hiç çatlamadığımı düşündüm ama doğumdan sonra göbeğim inince vajinamın üst kısmında 2 minik beyaz renkte çatlak olduğunu farkettim şimdi ikinciye hamileyim bunda da 54 le hamile kaldım şuan 23 haftalığım hindistan cevizi yağı niveanın sıkılaştırıcı losyonunu ve acı badem yağı kullanıyorum haftada 2 kere falan şuanlık bişey yok arada at kılı fırçasıyla bel ve basenlerimi fırçalıyorum vücut gerildikçe çatlak gibi görünen ölü deriler oluyo fırçalayınca tertemiz oluyor nemlendirip devam ediyorum bunlarda benim deneyimlerim ama şunu da eklemek isterim zayıf yada kilolu kalmayla alakası yok bence önemli olan iç karın genişliği ve vücudunun yapısı önemli 🥰