merveboran ben de demir ilacı kullandım o dönemde ayrı bi folik asitim de vardı bana doktorum folik asit açısından 400 üzeri çok fazla olur fazlasını önermiyorum dedi, demir ilacının içeriğinde de folik asit olduğu için ben o ara sadece demir ilacını kullandım, diğerini bıraktım. O yüzden regenesis i demir ilacınız bittikten sonra kullanabilirsiniz bence