ozgemm91 Herkesin hamileliği çok güzel geçiyor gibi görünüyor bi benim sanki çetrefilli gibi kanama yaşayıp duruyorum çok yıprandım :( sizin nasıl geçiyor…
gyuiioo ozgemm91 aynı şekil canim çok şükür bugünümuze hamileliğimin başından beri kanam düsük riskim var 16 hafta 6 günlüğüm iş yapmak yasak herşey yasak bebeğimin plesentası aşağıda oda ara ara kanama lekelenme şeklinde geçiyor bel bacak ağrım çok oluyor
Bbgg ozgemm91 ah evet hele sosyal medyadaki hamişler fenaaa özenmemek mümkün değil 🫠 7 haftadan 10. Haftaya kadar yattım lekelenmeden dolayı o geçti derken 17 den beri yatak istirahatindeyim yemek bile yapamadım rahim ağzı sebebiyle 30. Haftam bitiyor ben hala kendi işimi kendim yapamıyorum daha yeni yeni başladım diyebilirim 🥹
sedolinkaaa ozgemm91 oğluma hamileyken 7 ay kanamam oldu duemaksızım ilk çocuk okadar korku telaşla grçtiki sonra bir arkadaşımın annesi baya yaşlı eskilerin kadını başta daha cinsiyet belli değilken kanamam varken çocuğun erkek olacak ondan kanaman oluyor eskiler böyle anlardı demişti doğru çıktı
orhismommmmmm ozgemm91 buna şükür diyorum benımde öyle inan 12 haftada kanamam oldu bende yattım iş yapmadım. Suan 15 haftalıgız yarın kontrolüm var inşallah hersey yolundadır geçmiş olsun bebegını sağ sağlım ak kucağına
ozgemm91 gyuiioo geçmiş olsun 17 haftaya kadar gelmişsiniz maşallah inşallah bundan sonrası su gibi akar… ben daha 13 e ulaşamadım
ozgemm91 Bbgg çok geçmiş olsun 30 a kadar gelebilmişsiniz az kalmış inş sağ Salim kucağınıza alırsınız
gyuiioo ozgemm91 çok şükür canım ama gelene kadar ben bilirim Allah bilir cocuklarima bile bakamadım gelirsin inşallah sağlıkla.bebeklerimizi kucağımıza alalım bütün hamileler halen herşey yasak lekelenmem oluyor progestan kullaniyorum gececek inşallah Allah’ın izniyle Rabbim bütün hamilelerin yardımcısı olsun
ozgemm91 orhismommmmmm ben de bir hafta yattım yarın işe gidicem denemek için muhtemelen yapamıcam kanama bazen kırmızı bazen kahverengi oluyor hiç bitmeyecek gibi
Mineldeva0 Valla şimdiden sırf hamilelik için ikinciyi asla istemiyorum diyorum rabbime yinede şükürler olsun nasip etti ilk başta kanamam oldu 16 ya kadar progestoron kullandım hemen onun peşinden durduk yere tansiyon çıktı şuan onunla uğraşıyorum daha bi aşermemi istekle yiyemedim sağlıkla doğsun da başka bişey istemiyorum çok sıkıldım artık daha 25 deyim zamanda geçmiyor
ozgemm91 Mineldeva0 çok geçmiş olsun, ben de böyle bilmezdim karnın şişiyor bebek doğuyor sanıyorsun meğer ne sıkıntılar varmış, sizin kanama devam ediyor mu, 25 haftaya gelmek bile gözümde çok uzak hedef maşallah size azalıyor 🙏🏻
Mineldeva0 ozgemm91 geçti çok şükür iğneyle geçti ama ve sadece yedim yattım evimi bok götürdü ama evlattan önemli değil sizde yavaş hareket edin nasipse her şekilde zaman da geçiyor
ozgemm91 Mineldeva0 walla benimde şu an evi bok götürüyor kocam yapmaya çalışıyor bi şeyler ama tekrar bozuyoz 😅