Gks_01 ben sizi anlıyorum, bir hamileye ne önerirseniz önerin, “doktora danışılması” söylenir zaten. Ben yaşadığım şeyi öneriyorum, sizde kendi yaşadığınızı önermişssiniz. Bence sadece kendinizin ve kendi doktorunuzun doğru olduğunu düşünüp başkalarına yanlış müdahalede bulunmayın. Yanlış bulduğunuz birşey ise kendinizde birşeyler önermeyin. Herkesin fikri ve yaşadığı kendinedir. Hanımefendi post açmış yardım istemiş bende ettim.