Bana da yerleşme kanaması olabilir normal demişlerdi ama pek öyle olmuyor genelde. İlk gebeliğim olduğu için bilememiştim. Yerleşme kanaması sürüntü şeklinde hissetmiyorsun genelde. İç çamaşırına bakınca anlaşılıyor. Ama düşükte birkaç saate kırmızı kan şeklinde hissediyorsun zaten. Ben ilk üç gebeliğimde düşük yaptım. Çok fiziksel bir ağrı çekmezsiniz ilk haftalar olduğu için ama ruhsal olarak biraz yıpratıyor. Kaderimizde ne varsa o oluyor. Bu yüzden sakin kalmaya çalışın. Dua edin