Kızlar 2 gün önce detalı usg girdim kasılmalarım olduğu için herşeyi tam olarak gözlemleyemedi doktor ve aralıklarda 2. Sefer 3. Sefer olarak tamamlandı usg sonuçu 3 kere girdim cıktım bebek haraketleri cok aktif değildi ve doktor o kadar cok baskı uyguladı ve karnıma kımıldasın diye vurduki 2 gündür ağrıdan duramıyorum sizde de böyle birşey yaşandı mı merak ettim. Usg sonucunda herşey sağlıklı cok şükür ama ben iyi değilim ☹️