Gzde_defne Kızlar bebeğim şubat sonu doğacak kısmetse. 2 aylık oldugunda yolculuk yapacagız kendi aracımızla.pusetle yolculuk rahat oluyor mu oto koltugunu ileriki zamanlarda almayı düşünüyoruz.birde ne tarz bi pusetle rahat olur
erikarpuz Gzde_defne 20 günlüktü sehirdısı yolculuk yaptığımızda çok güzel geçti maxi cosi kullanıyorum çok memnunum tam yatar pozisyonda olduğu için içim rahat
erikarpuz rbers 3 ayımızı doldurduk her gün kullanıyorum pusetteyiz şu anda çok memnunum evim hem yokuşta hem arnavut kaldırımı sürüşü çok kolay
erikarpuz kizmizimavi 3 aydır kullanıyorum bi sorunu yok ben bunu duymuştum hatta okumuşsunuzdur kemer kısmında da sorun yaşayan olmuş üretim serisine göre değişiyormuş ben yurtdışından aldım kemer kısmını da yeğenimle test ettik bir problem yoktu