nuriyegcl Yaaa bana da plasentam aşağıda iken hareket kısıtlaması getirmişlerdi ama son dönemde doktor daha hareketli ve aktif olmalısın, spor yap vs deyince ben de cılkını çıkarttım sanırım ağır vs. taşıdım doğrusu, kirli çamaşır sepeti, sandalye, sehpa… Mecburum da ben yapmasam yapacak insan yok. Neyse şimdilik ağrım sancım yok inşallah erken doğum yapmam. 🥲 3 gün sonra kontrolde doktora soracağım.