Kızlar 28haftalık gebeyim yaklaşık 2-3 haftadır karnım aşırı sertleşiyor taş gibi oluyor yattığımda yumuşuyor ama sonra tekrar sertleşiyor. Dokunduğumda kramp gibi sancı hissediyorum alt karnımda. Doktorada gittim erken doğum korkum oldu nst de sancı çıkmadı ama neden oluyo bu sertleşme sancı acaba normal mi