Yersen…
Aslında gerçekten hızlı gelişti her şey doktorum bile ışık hızında oldu demiş anneme ama gel gör ki been neler çektim 🤭 burda bir post açtım kasılmalarım var ama sancım yok diye ne yapsam ne etsem derken gece hastaneye gittim. Nstye bağladılar düzensiz sancılar vardı açılmama baktılar 4 cm idi. Tabi ki yatış önerdiler ama kabul etmedim sancı yok çünkü. Evimde çekip sıklaşınca hastaneye gelirim dedim doktorumda onayladı. Sabaha kadar uyuyamadım. Yarı sancı yarı heyecan ve stresle duşa girdim dualar okudum bu süreçte o kadar ıkınma hissi geliyordu ki sürekli tuvalete çıktım sayısını bile hatırlamıyorum. En son 6 gibi eşimi kaldırdım hadi gel gidelim. Bu sırada benim gerginliğimi 3 yaşındaki oğlum hissetmiş olacak ki kalktı ve benim başımda bekledi. Onu kayınvalideme bıraktım 🥹 10 dakika sonra hastanedeydik zaten. Yatış verildi. Ve başladık sürece. Nstler, çatı muayeneleri havada uçuştu bu süreçte. 9.30 a kadar asla durmadım activating labaour, squat,pilates, yürüyüş derken ebe gelip açılmaya baktı 6 cm olmuş. Suyumu patlattı. Ve asıl bomba burda başladı aniden girer mi o sancı. Öldüm sandım duşun altına girdim ve 25 dakika karnıma kaynar su tuttum 😅 hissetmeyeyim sancıyı diye gerçekten aşırı rahatlattı ve açılmayı hızlandırdı sonra ayağa kalkmamla ıkınma hissi geldi ebe hızlıca geldi ıkınma sakın hemen doğumhaneye dedi açılma 8 cm olmuş çünkü 20 dk içinde. Ebeler hazırlandı apar topar beni çatıya almadan biraz daha egzersiz yaptırdılar çömeldim sancı gelince ıkın dediler yaptım. Doktor geldi yatırdı ve her şey 7 dakika içinde bitti. Karnıma kızımı koydular her şey yeniden canlandı gözümde.. ne güzel bir histir ya çok şükür 💕 ama doğumdan sonra biraz daha ağrım devam etti. Rahim kasılmasından dolayı, ağrı kesici verdiler 1 saat içinde kendime geldim. Sonrasında oğlum geldi zaten🥰 bana sarılmaları ve öpmeleri bitmedi çok özlemiş bitanem şimdi iki yavrumla hayatıma devam ediyorum ikiside can parçam💕